TRANSPORT NAMEŠTAJA – SELIDBE BEOGRAD

PREVOZ NAMEŠTAJA – AGENCIJA PRESELI SE

Transport nameštaja je važan aspekt svake selidbe ili prodaje i kupovine nameštaja. Bez odgovarajućeg prevoza, niko neće moći da se preseli ili dobije svoj novi nameštaj na vreme i u dobrom stanju. Postoji nekoliko načina da se transport nameštaja izvede, uključujući korišćenje kamiona ili kombi selidbe, angažovanjem agencije ili ličnim prevozom.

U svakom slučaju najvažnije je da se transport nameštaja izvede bez oštećenja ili lomova koji se veoma lako mogu dogoditi prilikom prevoza ukoliko se elementi ne spakuju pravilno i dodatno ne obezbede u tovarnom prostoru bili kog prevoznog sredstva. Naša agencija za selidbe se bavi ovim poslom dugi niz godina i za nas je transport nameštaja rutina, jer su svi zaposleni kod nas iskusni i stručni profesionalci koji su spremni da odgovore na sve izazove u ovom poslu.

Mi vam pružamo širok dijapazon usluga, od selidbe poslovnog prostora, transporta nameštaja iz stana ili kompletnog preseljenja kuće do prevoza komadnih elemenata. Takođe obavljamo i selidbe klavira, sefova, fotokopir mašina, bilijarskih stolova, gabaritnih elemenata i određenih industrijskih mašina. Naša uža specijalnost su selidbe u Beogradu, koje su najzastupljenije i za kojima postoji najveća potreba, ali sa druge strane u našoj ponudi su selidbe i transport nameštaja i ostalih elemenata u celoj Srbiji i regionu.

Transport namestaja Beograd

Ukoliko vam je potreban transport nameštaja kontaktirajte našu agenciju „Preseli se“ i neko iz našeg tim će izaći na teren kako bi uradio besplatnu procenu ukoliko je potrebno, ukoliko nije, telefonskim putem se možemo dogovoriti oko svih detalja i zakazati selidbu. Mi nastojimo da budemo prilagodljivi vašim prohtevima, kako bi zadovoljili sve vaše potrebe, a sa druge strane efikasni i praktični kako bi na najfunkcionalniji način obavili dogovoreni posao kojim će obe strane biti zadovoljne.

Na domaćem tržištu postoji mnoštvo agencija za selidbe u Beogradu, kao i u celoj Srbiji i usluga variraju, zato se dobro raspitajte pre donošenja odluke o angažovanju ko vam šta nudi u okviru određene delatnosti i cene selidbe. Mi vam pružamo kompletnu organizaciju preseljenja do najsitnijih segmenata. Pored usluga transporta nameštaja, vršimo pakovanje, utovar – istovar robe, demontažu – montažu nameštaja i drugih elemenata, skladištenje u sigurnosnim magacinima.

Postoji više opcija za transport nameštaja, a različiti faktori odlučuju za koju opciju će se neko odlučiti. Bitnu ulogu u odabiru prevoza igra težina elemenata i njihov gabarit, udaljenost između destinacija i utovar i istovar elemenata. Ukoliko se prenose gabaritni i teški elementi i potreban je kamion za selidbe, najbolje je taj posao prepustiti profesionalcima, naročito ako se određeni predmeti ne mogu demontirati. Ovisno od sklopa i težine elementa zaposleni u našoj agenciji „Preseli se“ koriste specijalizovane gurtne koje se namenski koriste prilikom prenošenja ovakvih elemenata.

Jedna od opcija transporta nameštaja na koju se naši sugrađani odlučuju je upotreba sopstvenog vozila što je izvodljivo za klub stolove, fiokare, TV komode i druge manje elemente što se često upražnjava i kada je u pitanju odnošenje starog nameštaja manjih dimenzija. Prednost ličnog prevoza je taj što ćete naravno smanjiti troškove, odrediti vreme koje vama odgovara, dok su nedostaci da ćete morati sve sami da prenostite, po potrebi sklapate, opterećujete svoje vozilo i rizikujete da prilikom prenošenja oštetite neki od elemenata u uzanim hodnicima ili štokovima od vrata.

Sledeća opcija je da angažujete prevoznika koji će izvršiti transport nameštaja od tačke A do tačke B njegovim vozilom za šta se obično plaća po pređenom kilometru ukoliko nije drugačije dogovoreno, a na vama je da organizujete utovoar i istovar robe.

Postoji mogućnost i angažovanja kurisrske službe, ali nije preporučljivo, jer se cena obračunava po težini robe u kilogramima, tako da ova opcija nije baš pogodna za transport nameštaja, koji je uglavnom težak. U redu je njihovo angažovanje kurirske službe za prevoz polica ili nekih manjih delova elemenata koji nemaju veliku težinu.

Prevoz namestaja

I na kraju možda najzastupljeniji način za transport nameštaja je angažovanje agencije za selidbe. Ukoliko želite da prepustite kompletnu organizaciju profesionalcima koji će brinuti o vašim elementima kao o svojim kontaktirajte nas i mi ćemo vam pružiti brz i efikasan prevoz našim vozilima koja su prostrana i opremljena sigurnosnim sistemima sa potrebnom opremom za zaštitu vašeg nameštaja kako bi bio bio bezbedan i očuvan. Naši vozači su iskusni bilo da je u pitanju lokalna ili međugradska selidba, sa hiljadama kilometara pređenog puta i znaju da prilagode uslove vožnje kako bi sve lagodno proteklo. Ukoliko se vi selite između gradova poput Niša, Kragujevca, Zrenjanina ili vam je potreban prevoz na planinu Kopaonik, Goč , Zlatibor, Taru ili je u pitanju prevoz stvari na selo možete nas kontaktirati i rezervisati transport nameštaja sa sigurnošću i poverenjem po veoma povoljnim cenama.

BEZBEDAN TRANSPORT NAMEŠTAJA

Bez obzira na izbor metode transporta nameštaja, važno je da se elementi pravilno zaštite tokom prevoza, kako ne bi u tovarnom prostoru došlo do nepotrebnih lomova i oštećenja. Pakovanje određenih predmeta je prvi metod zaštite od spoljašnjeg uticaja kako na upakovani element, tako i na ostale predmete u tovarnom prostoru. Pored pakovanja, prilikom transporta nameštaja, veoma je bitno da se ne pomera unutar tovarnog prostora za šta se mogu koristiti različite utege.

Za bezbedan transport nameštaja najčešće se koristi sledeća oprema:

Za bezbedan transport nameštaja, pored opreme koja se koristi za zaštitu predmeta, veoma bitnu ulogu igra i ispravnost vozila koja pre svega moraju biti tehnički ispravna, sa dobrim kočnicama, amortizerima i pratećom opremom koju poseduju namenska vozila za ovu vrstu delatnosti koja koriste agencije za selidbe. A ključnu ulogu igraju radnici koji moraju biti stručni u ovom poslu da sve to sprovedu u delo, kako bi svi predmeti bili propisno upakovani, složeni i fiksirani tokom prevoza nameštaja. Vozači moraju poznavati pravila i propise prilikom prevoza nameštaja, jer se uslovi vožnje moraju prilagoditi datom momentu.

TRANSPORT NAMEŠTAJA IZ ROBNIH KUĆA

Ukoliko opremate svoj dom novim nameštajem iz robnih kuća, veoma se često dešava da morate da čekate isporuku i montažu po 10 - 15 dana što je za vas isuviše, jer ste robu kupili, uredno platili i želite je odmah u svom stanu. Naravno imate opciju da preuzmete odmah robu, ali morate samostalno organizovati transport nameštaja od robne kuće do vaše adrese i plus izvršiti montažu, jer od trenutka preuzimanja odgovornost u slučaju oštećenja prelazi na vas.

Ukoliko vam je potreban transport nameštaja iz Ikee, Yiska, Emmezete, Forma Ideale, Vitoroga ili druge robne kuće možete nas kontaktirati kako bi dogovorili vreme i mesto preuzimanja i isporuke. Mi takođe vršimo i montažu nameštaja, posedujemo adekvatan alat za te svrhe. Naši zaposleni sve rade precizno i kvalitetno, zato nas pozovite da se dogovorimo, radujemo se svakom vašem pozivu i budućoj saradnji, uvek vam stoji na raspolaganju agencija “Preseli se”.